Coronavirus (covid-19)

In deze onzekere tijden willen wij u graag op de hoogte houden van hoe wij omgaan met de ongekende uitbraak van het Coronavirus in Nederland. Dit leidt tot een aantal ongewone situaties en wij krijgen iedere dag ontzettend veel telefoontjes en mailtjes met vragen omtrent ons beleid met het coronavirus. Uiteraard geheel begrijpelijk en helemaal terecht.

Om al deze vragen in één keer te beantwoorden hebben wij deze FAQ-pagina aangemaakt op onze website. Heeft u vragen omtrent ons beleid om het coronavirus? Dan willen wij u vragen om allereerst deze pagina goed door te lezen en hopelijk worden uw vragen hiermee beantwoord. 

Heeft u alsnog vragen? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen via 06 – 517 594 63 (Mark). Bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur en zal u allen zo spoedig en zo goed mogelijk te woord staan. Heeft u een bijeenkomst geboekt bij ons of bent u van plan om dit te doen dan leest u hieronder vragen en antwoorden die u verder kunnen helpen.

1.  Ik heb een bijeenkomst geboekt vóór 1 juni 2020. Wat nu?
We gaan in overleg en verplaatsen uw reservering kosteloos naar een andere beschikbare datum. Wat betreft het kosteloos verplaatsen van de geboekte reservering willen wij zo flexibel mogelijk optreden om, zowel voor u als voor ons, een goede oplossing te vinden. Hiervoor hebben wij het volgende besloten: u heeft, vanaf de datum dat de reservering is geboekt, 1 jaar de tijd om de reservering op een nieuwe datum bij ons te boeken. (Voorbeeld: u heeft een reservering staan op 4 april 2020, dan kunt u dus een nieuwe datum doorgeven tot 4 april 2021.) Zoals u wellicht begrijpt bent u niet de enige die zijn/haar reservering moet verplaatsen en dit zorgt voor een flinke puzzel binnen onze planning. Wij willen u vragen om vóór 18 april 2020 met ons een nieuwe datum te communiceren en hierbij niet één maar minimaal 2 datums aan ons door te geven zodat we kunnen kijken wat past.

2.  Ik heb na 1 juni 2020 een bijeenkomst geboekt maar weet nog niet of ik het door wil laten gaan.
Op dit moment blijven onze algemene voorwaarden van kracht op alle bijeenkomsten die geboekt zijn na 1 juni 2020. Wanneer de maatregelen niet versoepelen en blijven aanhouden, snappen wij dat dit een zeer ongewone situatie is. Wij zijn flexibel en denken graag met u mee. Hiervoor adviseren wij om contact met ons op te nemen. Wel willen wij u vragen dit te doen na 1 juni 2020 aangezien wij het op dit moment ontzettend druk hebben met het verplaatsen van de bijeenkomsten die zijn geboekt tot 1 juni 2020. Heeft u direct al nieuwe datums in gedachte? Dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen om de reservering te verplaatsen.

3.  Ik heb een bijeenkomst geboekt en wil dit 100% annuleren. Hoe gaan jullie hiermee om?
Helaas is een bijeenkomst kosteloos annuleren voor ons echt geen optie. Bij het annuleren van een bijeenkomst ontvangt u van ons een totale factuur van de kosten van het geplande uitje. Wel ontvangt u hierbij ook direct aan voucher welke in te leveren is t/m 2022. Dit heeft overigens ook zeker niet onze voorkeur. Onze voorkeur heeft absoluut het kosteloos verplaatsen van uw reservering.

4.  Ik wil graag een offerte aanvragen of een bijeenkomst regelen, maar twijfel over de aanhoudende situatie.
Wij gaan te werk zoals u van ons gewend bent. Echter zullen wij ons flexibel opstellen wanneer het virus aan blijft houden. In al onze overeenkomsten zullen wij hierover een extra regel toevoegen. Wij gaan ervan uit dat wij binnenkort gewoon weer geweldige bijeenkomsten kunnen gaan verzorgen in één van onze prachtige locaties. Wacht daarom niet te lang en vraag een geheel vrijblijvende offerte aan. Wij verwachten dat het door deze situatie (en alle verplaatsingen) het einde van het jaar drukker wordt dan normaal. U kunt alvast een kijkje nemen tussen al onze arrangementen. Twijfel niet en laat u informeren door te bellen naar 06 - 517 594 63 of stuur een mail naar info@fortlunet.nl.

Let op: Doordat al onze bijeenkomsten worden opgeschoven, verwachten wij later dit jaar meer drukte dan normaal. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u niet te lang te wachten met het doen van een aanvraag. Zoals hierboven in ons beleid omtrent het coronavirus loop je hiermee geen risico. Wij zullen dit beleid langer doortrekken op het moment dat o.a. de beperkende maatregelen zich onverhoopt langer voordoen.

Binnen ons bedrijf nemen wij ieder dag alle voorzorgsmaatregelen in acht. Dat betekent dat de richtlijnen van de overheid en het RIVM binnen ons bedrijf ten strengste worden nageleefd door al onze personeelsleden. Uiteraard blijft onder andere ons restaurant gesloten en werken wij bijvoorbeeld op kantoor met een halve bezetting en proberen wij ons personeel zo veel mogelijk te spreiden.

De belangrijkste maatregelen die je zelf kan nemen om verspreiding te voorkomen zijn:
•  Was uw handen regelmatig
•  Hoest en nies in uw ellebogen 
•  Gebruik papieren zakdoekjes
•  Geen handen schudden
•  Blijf thuis bij nies, hoest en griepklachten

Echter wil dit niet zeggen dat wij volledig gesloten zijn. Heel Nederland wordt gevraagd om zoveel mogelijk binnen te blijven zitten, maar wij kunnen wel naar u toe komen. We verkopen onze verse soepen en de inmiddels befaamde Hagebor saus online. Hierbij betaald u digitaal en bezorgen wij onze soep bij u op de stoep. Geniet thuis van onze soepen via www.happycatering.nl.

 

Zit je al een aantal dagen binnen met de kids en wil je er even tussenuit? Dan is het huren van één van onze sloepen en een prachtige vaartocht maken door de Biesbosch absoluut een goed en veilig idee. Het weer leent zich er tenslotte prima voor! Deze sloep boekt u privé met uw eigen gezelschap en er zullen dus geen andere mensen in de sloep aanwezig zijn. Speciaal voor deze periode hebben wij een gereduceerd tarief en bieden wij, tot 6 april 2020, onze sloepen aan tussen 09:00 en 18:00 uur voor 75 euro (normaliter 180 euro). Wilt u een sloep huren? Dan kan dit door te bellen naar 01 62 – 727 040 of te mailen naar info@uitinzuid.nl.